TERMENI SI CONDITII

Urmatorii termeni si conditii se vor aplica tuturor rezervarilor, indiferent cum au fost efectuate (prin site-ul propriu, email, telefonic, agent de turism sisteme sau motoare de rezervari). Va rugam sa va alocati timp sa le cititi inainte de a efectua o rezervare. Va rugam sa acordati atentie politicii de plata si de anulare/returnare inainte de a rezerva, precum si tuturor termenilor si conditiilor din acest document. In acesti termeni si conditii, urmatoarele cuvinte vor insemna:

 

„Acordul” inseamna confirmarea rezervarii impreuna cu acesti termeni si conditii;

„Turist” inseamna persoana ce urmeaza a fi /sau care este deja cazata  in hotel.

HOTEL” inseamna AMARIS

Termeni si conditii” inseamna termenii si conditiile stipulate in acest acord.

 

Semnand fisa de cazare si/sau consimtamantul dat online prin efectuarea unei/mai multor  rezervari, turistul confirma ca a fost informat despre politica de aplicare a termenilor si conditiilor.

 

Proceduri de rezervare

Rezervarile trebuie efectuate in avans. Tarifele pentru cazare se vor baza pe disponibilitatea de la data ofertarii.

Pentru a rezerva o camera, clientul va selecta mai intai perioada sederii, apoi camera dorita si numarul de persoane cazate, dupa care va merge mai departe apasand butonul „Pasul urmator”.

Clientii vor fi redirectionati spre pagina de „Formular rezervare”, unde vor introduce datele personale dupa care se va apasa butonul „Trimite rezervarea”.

Dupa plasarea comenzii, clientul va fi redirectionat spre pagina de plata, unde va introduce datele bancare pentru plata comenzii.

Rezervarea va fi confirmata doar dupa achitarea avansului de minim 30% din valoarea sejurului. In cazul in care clientul nu va plati avansul, rezervarea va fi anulata imediat.

Turistii vor primi o confirmare a rezervarii, in scris, o data ce plata avansului a fost securizata (preautorizare card credit, plata prin banca, plata card debit).

 

Inceputul si sfarsitul cazarii (check-in si check-out)

Turistii au dreptul sa ocupe apartamentul rezervat de la ora 14:00 in ziua convenita.

Turistii trebuie sa paraseasca camera pana la ora 11:00 in ziua plecarii

 

Prelungirea perioadei de cazare

Pentru prelungirea sederii de catre turist este necesar acordul prealabil al hotelului.

Daca turistul nu elibereaza camera/apartamentul la data indicata la check-in pana la ora 12:30 in ziua plecarii si Hotelul nu a acceptat anterior prelungirea perioadei de sedere, furnizorul de servicii are dreptul sa factureze pretul camerei pentru o urmatoare zi si/sau sa inceteze obligatia de furnizare de servicii.

 

 Modul si conditiile de utilizare a serviciului

Turistul poate ocupa camera comandata si confirmata de catre furnizorul de servicii în ziua sosirii de la ora 14:00– check-in – si are obligatia să parasească camera in ziua plecarii până la ora 11:00 dimineața – check-out.

In cazul in care turistul intentionează sa ocupe camera in ziua sosirii, înainte de ora check-in-ului (14:00), acesta o poate face doar cu acordul Hotelului si in functie de capacitatile libere de cazare. Depasirea orei de cazare (check out) fara anuntarea in prealabil a receptiei, poate duce la plata de taxe suplimentare, inclusiv tariful de cazare pentru o noapte suplimentara.

La sosirea la receptia hotelului, turistul va prezenta angajatului hotelului prezent la receptie un document care sa ii demonstreze identitatea (carte de identitate, pasaport, permis de conducere).

Turistul va completa si va inmana receptionerului fisa de cazare completata corespunzator  si semnata, in concordanta cu legile Romaniei. In caz de necompletare, rezervarea va fi tratata ca „neprezentare”.

Hotelul are dreptul sa refuze cazarea unui turist sau primirea unui vizitator care refuza Termenii si conditiile hotelului.

Furnizorul este îndreptătit să rezilieze contractul de cazare cu efect imediat sau să refuze sa furnizeze serviciul daca:

  • turistul nu foloseste in mod corespunzător camera pusă la dispozitia sa, si/sau foloseste în mod necorespunzător serviciile oferite de catre prestatorul de servici si/sau spatiile puse la dispozitie pentru utilizarea serviciilor oferite,
  • turistul incalca regulile de folosire ale hotelului si nu încetează comportamentul perturbator nici după avertizarea primita;
  • turistul nu respectă regulamentul de securitate al hotelului – de ex. fumeaza într-un loc interzis si nu inceteaza fumatul nici în ciuda avertismentului;
  • turistul se comportă în mod inacceptabil, agresiv cu angajatii sau cu ceilalti turisti din hotel, se află sub influenta alcoolului sau drogurilor, manifesta un comportament indecent, amenintator, ofensator sau alt comportament ilegal;

 

 

Taxe, depozit si plata

Tarifele oferite de Hotel includ TVA (5%) si taxa de statiune.

Metoda de plata depinde de alegerea tipului rezervarii, iar termenii de plata respectivi pot varia in functie de rezervare.

Turistul plateste avansul in valoare de minim 30% din valoarea sejurului la momentul rezervarii, pentru a garanta rezervarea. Acesta are posibilitatea de a plati un procent mai mare din tarif sau chiar tariful pentru intregul sejur inainte de sosirea la hotel. Turistul va plati diferenta pana la suma totala de plata in momentul sosirii la hotel.

Plata serviciilor se face in numerar, cu card bancar, sau prin ordin de plata (in contul bancar mentionat pe factura proforma), in moneda lei/ron.  

In situatia in care cardul de credit oferit de turist pentru plata avansului nu are suficiente fonduri pentru acoperirea rezervarii, sau turistul detine o carte de credit cu o data invalida de expirare sau care exprira inainte de ziua de sosire in hotel, atunci rezervarea va fi considerata invalida si va fi anulata.

Prin efectuarea rezervarii, turistul isi da acordul hotelului de a retrage avansul din cardul de credit folosit pentru plata avansului, asa cum este mentionat mai sus.

Atat avansul cat si intreg tariful de cazare pot fi achitate si cu tichete de vacanta.

 

Anulari si neprezentari

Toate camerele care au fost confirmate ca rezervate vor fi pastrate la dispozitia turistului in prima noapte a datei programate de sosire, dupa care hotelul le poate inchiria fara alte notificari prealabile.

 

Modificari in ce priveste rezervarile

Modificarea oricarei rezervari trebuie efectuata in scris. Nicio modificare nu va fi garantata pana in momentul confirmarii acesteia in scris de catre hotel. Tarifele survenite in urma modificarilor pot varia, in functie de natura schimbarii, cat si de disponibilitatea la momentul modificarii rezervarii.

Modificarea perioadei rezervarii echivaleaza cu anularea acesteia, astfel incat determina pierderea avansului achitat. Totodata, pentru confirmarea noii rezervari (in alta perioada decat cea pentru care s-a facut rezervarea initiala), turistul va achita un nou avans, care va avea regimul juridic prevazut in Politica de anulare/returnare. Avansul achitat initial nu constituie plata partiala pentru noua rezervare modificata, acesta avand regimul juridic al unei garantii care se pierde la momentul modificarii perioadei de rezervare.

 

Politica de ocupare a apartamentelor

Turistii care isi modifica rezervarile deja confirmate vor anunta hotelul inainte de sosire.

Numarul de turisti care va fi cazat in orice apartament va fi strict limitat, conform rezervarii si capacitatii camerei indicate pe site. Limitarile au fost stabilite pentru sanatatea, siguranta si confortul turistilor.

Turistul este de acord ca daca numarul de ocupanti al uneia sau mai multor camere este mai mare decat cel din rezervarea confirmata, hotelul nu va fi facut responsabil si nici nu va fi obligat sa accepte mai multe persoane pentru acea rezervare.

Pentru prevenirea oricaror neintelegeri la cazare (check in) va rugam sa efectuati rezervarea cu atentie si sa ne transmiteti informatiile reale asupra rezervarii, in care sa apara clar notate datele de cazare, tariful si numarul de turisti. Intotdeauna vom incerca sa intampinam schimbarile, nevoile si cererile turistilor nostri, insa nu vom fi responsabili pentru cererile pe care nu le putem onora in urma unei rezervari efectuate gresit.

In situatia in care turistul nu va putea fi cazat datorita unei dispute aparute referitor la rezervarea confirmata, care este in neconcordanta cu numarul de persoane sosite la cazare, rezervarea va fi tratata ca „neprezentare” si nu va fi restituita contravaloarea avansului.

 

Deteriorarea, distrugerea sau insusirea bunurilor hotelului

Turistul va fi direct raspunzator pentru orice prejudiciu adus apartamentului sau spatiilor publice din hotel,  inclusiv dar nu numai in ce priveste mobilierul, aparatura electronica, obiectele sanitare, pardoseala,  finisaje sau orice accesorii, prin acte proprii sau ale invitatilor acestora.

Daca aceste deteriorari/distrugeri vor fi observate dupa plecarea turistul (fara ca acesta sa fi anuntat hotelul in prealabil), hotelul isi rezerva dreptul de a recupera valoarea prejudiciului in orice modalitate, inclusiv taxand cardul de credit al turistului, oferit drept garantie.

Hotelul isi rezerva dreptul de a incasa contravaloarea oricarui obiect insusit de catre turist din hotel.

Hotelul isi rezerva dreptul de a actiona imediat asupra oricarui turist care prin actiunile sale blocheaza si/sau  deterioareaza orice echipament folosit pentru detectarea si/sau stingerea incendiului (detectoarele din camere si din spatiile publice, extinctoarele si/sau hidrantii). Turistii care produc astfel de prejudicii vor fi taxati cu orice cost suportat de hotel in urma actelor lor, si pot fi obligati sa paraseasca hotelul. Este interzisă depozitarea materialelor inflamabile, toxice, explozive în cameră

 

Obiecte pierdute/uitate

La plecare, turistul se va asigura ca nu lasa obiecte personale in apartament, nici alimente in apartament sau in frigider. Ustensilele de bucatarie vor fi golite si spalate, apartamentul va fi mentinut pe parcursul sejurului si va fi lasat la plecare in stare de curatenie satisfacatoare; in caz contrar, hotelul poate percepe o taxa suplimentara de curatenie.

In situatia in care personalul hotelului gaseste un obiect personal pierdut sau uitat de catre turist, hotelul va pastra acel obiect timp de maxim 3 (trei) luni de la data de plecare a turistului, dupa care hotelul va avea dreptul sa dispuna de acesta in modul pe care il considera de cuviinta.

 

 Comportamentul turistilor

Hotelul isi rezerva dreptul de a stabili modul de comportament si nivelul de zgomot acceptat pentru actiunile turistilor sau invitatilor acestora, acestia avand obligatia sa intreprinda toate masurile necesare pentru a se conforma, la solicitarea personalului hotelului. Hotelul isi rezerva dreptul de a nu caza turisti care manifesta un comportament necivilizat sau agresiv, manifestări fizice sau verbale obscene, ton nepotrivit, insulte, hărţuire fizică, sexuală sau orice abuz fizic sau psihic asupra unei persoane, a turistilor sau a oricărei persoane din ansamblul hotelier, la momentul sosirii (check in), in timpul sederii sau in ziua de plecare (check out). In cazul in care turistul incalca oricare din aceste reguli si refuza sa se conformeze, hotelul poate anula rezervarea si poate solicita plecarea imediata a turistului, fara a fi obligat sa restituie banii platiti pentru cazare sau sa plateasca vreo compensatie.

Hotelul nu poate caza persoane sub influenta alcoolului sau a drogurilor sau a oricaror substante narcotice si psihotrope. In aceasta situatie, hotelul isi rezerva dreptul de a anula imediat rezervarea fara a fi obligat sa restituie banii platiti pentru cazare sau sa plateasca vreo compensatie.

 

Politica privind fumatul

Prin fumat se intelegere folosirea/aprindreea oricarui tip de tigari: traditionala, iqos, glo, tigara electronica, vapo, tigari de foi, narghilea samd.

Fumatul este strict interzis in toate camerele cat si in toate spatiile publice din interiorul hotelului, inclusiv culoare, scari, sala de conferinta, bai si zona de receptie precum si tot parterul hotelului. Fumatul este de asemenea interzis in imediata apropiere a intrarii in hotel. Fumatul este permis doar pe terasa si in exteriorul hotelului, in zona publica special destinata.

In situatia incalcarii acestor reguli privind fumatul sau folosirea de orice fel de droguri sau substante narcotice si/sau psihotrope, hotelul are dreptul sa solicite o taxa speciala in valoare de 500 lei, la care se va adauga tariful de cazare corespunzator numarului de nopti in care camera nu a putut fi folosita din cauza acestor incalcari.

Aprinderea oricarei surse de foc, inclusiv de lumanari, artificii si / sau betisoare aromatice este strict interzisa in interiorul hotelului si va atrage plata taxei speciale in valoare de 500 lei.

In plus, in cazul nerespectarii regulilor de mai sus, hotelul are dreptul si obligatia sa anunte politia si sa anuleze imediat cazarea fara a returna turistului tariful de cazare si fara a plati nicio indemnizatie.

 

Obiecte personale

Hotelul recomanda turistilor sa se asigure ca, pe intreaga perioada in care acestia nu se afla in camera de hotel, usa apartamentului este inchisa, in caz contrar hotelul nu isi asuma raspunderea pentru disparitia obiectelor personale. In orice situatie, raspunderea hotelului este limitata in concordanta cu reglementarile legale, in limita valorii tarifului de cazare. Turistilor le este recomandat sa aiba incheiata o asigurare de calatorie care sa acopere costurile eventualelor evenimente precum pierderea bagajelor, obiectelor personale, sau banilor.

Hotelul nu este raspunzator pentru deteriorarea sau disparitia obiectelor personale ale turistilor, in urma interactiunii acestora cu alte persoane in afara personalului hotelier sau invitati/vizitatori ai turistilor, pe parcursul sederii.

Cheile de acces in apartament sunt realizate dupa un format atipic, astfel incat turistul se va asigura ca pastreaza cheia in conditii de siguranta; in acest sens se recomanda a se lasa cheia la receptie atunci cand turistul paraseste locatia. Cheia de acces va fi returnata la plecare (check-out); in caz contrar, turistul va suporta o taxa de 100 lei reprezentand costul de inlocuire a cheii.

 

Parcarea si zonele din exteriorul hotelului

Hotelul nu este responsabil pentru furtul sau distrugerea autoturismelor parcate in parcarea privata.  Hotelul  le recomanda turistilor sa se asigure ca autovehiculul este incuiat si sa nu isi lase obiecte personale in masina. Hotelul nu poate fi facut responsabil pentru daunele aduse tertilor de catre turist in zona parcarii sau in afara hotelului. Turistul are obligatia de respecta normele de convietuire sociala, normele privind proprietatea publica si privata, normele privind protectia mediului.

 

Politica in ce priveste copiii

Hotelul accepta copii de toate varstele.  Turistii se obliga sa aiba grija de copiii alaturi de care se vor caza, care nu vor fi lasati nesupravegheati in apartamentul rezervat sau in spatiile publice ale hotelului.  Hotelul nu este responsabil in ce priveste accidentarile suferite pe perioada sejurului in incinta hotelului.

 

Politica privind animalele de companie

Animalele de companie nu sunt permise in cadrul hotelului.

 

Politica nondiscriminatorie

Face parte din politica hotelului sa nu discrimineze oamenii in functie de rasa, culoare, nationalitate, sex, statut marital sau social, varsta, origini etnice sau dizabilitati si, ca o gazda responsabila, stim ca avem datoria de a ne proteja turistii si invitatii lor, dar si personalul, de orice comportament neadecvat. Turistii si invitatii lor au obligatia sa adere acestei politici, iar managerul hotelului poate decide daca persoanele care nu au respectat aceasta politica mai pot ramane sau nu in hotel.

 

Forta majora

Nu este considerata incalcare a obligatiilor contractuale situatia in care hotelul anuleaza o rezervare sau nu ofera serviciile la standardele agreate, datorita uneia sau mai multora dintre urmatoarele circumstante, considerate forta majora:

  • hotelul este inchis, total sau partial, din cauza unui incendiu, distrugere, deteriorare sau renovare la ordinul unei autoritati publice pentru orice motiv, in afara controlului hotelului;
  • este intrerupta alimentarea hotelului cu gaz, electricitate sau apa, din cauze care nu au legatura cu hotelul;
  • evenimente meteo sau naturale deosebite- furtuna, vijelie, inundatii, cutremure sau urmarile oricareia dintre acestea, care duc la imposibilitatea hotelului de a oferi servicii de cazare.

 

Conditii generale

Hotelul își rezervă dreptul de a deduce orice sumă datorată de către turist, iar exercitarea acestui drept nu aduce atingere niciunui alt drept pe care hotelul îl poate avea în temeiul prezentului acord sau al legii.

Acordul va fi interpretat în conformitate cu legislația română, iar turistul este de acord să se supună jurisdicției instanțelor din Constanta, România.

 

Sugestii si reclamații

În cazul în care un turist are o reclamatie în timpul șederii sale la hotel, acesta trebuie să o aducă la cunoștința personalului hotelului cât mai curând posibil, pentru a permite managerului hotelului să se ocupe de această problemă pe durata sejurului.

Orice reclamație/sugestie cu privire la rezervări, anulări, restituiri solicitate etc. se va formula în termen de maxim 3 zile de la producerea evenimentului care a dat naștere reclamației/sugestiei.

Hotelul  isi rezerva dreptul de a reproduce, dezvălui și / sau distribui fără limitare și in orice scop, opiniile, recomandările și experientele impartasite de turisti.

Call Now